maanantai 19. marraskuuta 2012

M O V E D !!! please read ~ C:

HELLO SWEETIES ~~~

Mulla on nyt paaaljon ilmotusluontoista asiaa!! Elikkä Kuten varmaan jokainen on huomannut niin mun bloggaus hieman jäi, sillä vuosi ja kesä ja syksy on ollut todellakin luultuani kiireisempiä. En kuitenkaan tietenkään voisi ikinä lopettaa bloggausta, joten olen siirtynyt uuteen osoitteeseen !
lukeekohan tätä edes ketään..
MUTTA, tällä kertaa blogi on englanniksi. Ja syy miksi ilmotan asiasta nyt vasta on että, tbh, mulla oli salasanaongelmia enkä päässyt kirjautumaan mun omalle tilille varmaan neljään kuukauteen... hahaha~
Anyway! Oon tosiaan lähdössä Koreaan noin 20 päivän päästä ja bloggailen sieltä kuukauden ajan! Luvassa on .... PALJON Seoulin yöelämää ja shoppailua! Sekä ruokkaa, miehiä, maisemia, tapahtumia, kielimokia, yms. 
ANYWAY toivottavasti olette edelleen siellä kuulolla ja haluatte jatkaa seuraavankin blogin lukemista huolimatta siitä että se on englanniksi ^^ Tein myös tumblerin, johon tulen kirjoittelemaan kaikenlaista~ Joten tässä linkkiä ! 


Julia kiittää ja kuittaa, see you in the new blog ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti